wtorek, 7 marca 2017

Być jak Will Smith


I Ty możesz osiągnąć sukces jak Will Smith. Posłuchaj, w jaki sposób pokonywał drogę do swoich marzeń, jak pokonywał swój strach przed robieniem czegoś, co dla niego jest najważniejsze w życiu, co sprawia, że życie ma sens.


Will Smith powiedział m.in.:

"Jedyna rzecz, która mnie wyraźnie różni od innych ludzi to to, że nie boję się umrzeć na bieżni. Możesz być bardziej utalentowany, możesz być mądrzejszy, ale jeśli we dwoje wejdziemy na bieżnię, są dwie opcje: Ty zejdziesz pierwszy albo Ja na niej umrę". 

"Zdałem sobie sprawę, że by osiągnąć poziom sukcesu, który chcę osiągnąć, bardzo trudno jest rozproszyć wysiłki i robić naraz wiele rzeczy, wymaga to prawdziwie rozpaczliwego, obsesyjnego skupienia, naprawdę musisz skupić swe wysiłki z całego serca, z całego siebie, całą swoją kreatywność. 

Wierzę i nauczyłem się tego jako mały dzieciak, że powinieneś starać się zbudować mur. Nie zaczynasz od samej budowy muru. Nie mówisz: "Zbuduję największy, najlepszy, najwspanialszy mur, jakikolwiek został zbudowany". Nie zaczynasz od tego. Mówisz: "Położę tę cegłę tak idealnie, jak tylko cegła może zostać położona. Nie będzie na powierzchni Ziemi lepiej położonej cegły niż ta, którą położę". I robisz tak każdego dnia i wkrótce... masz przed sobą mur. 

I myślę, że z psychologicznego punktu widzenia to daje mi taką przewagę nad wieloma ludźmi, którzy są moją konkurencją w różnych sytuacjach, tkwi w trudności zrobienia pierwszego kroku, gdy patrzysz na to, jak wielkie ma się przed sobą zadanie. Dla mnie moje zadanie nigdy nie jest wielkie - przed sobą mam zaledwie pojedynczą cegłę".

"Bycie realistą to najczęściej wybierana droga do przeciętności". 

"Jeśli nie sprawiasz, że czyjeś życie staje się lepsze, to marnujesz swój czas. Twoje życie stanie się o tyle lepsze, o ile wzbogacisz życie innych".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A Ty co o tym myślisz?

Psychorada