czwartek, 17 grudnia 2015

Wstań i Mów, czyli sztuka prezentacji



16 / 17 stycznia 2016 roku w Warszawie odbędzie się intensywne szkolenie dla mówców "Wstań i mów", które poprowadzi Andy Harrington.

Po raz pierwszy poznałem go w 2013 roku w trakcie organizacji pamiętnego National Achievers Congress na ponad 4000 uczestników. Zarekomendowano mi go do współpracy jako aktualnie najlepszego na świecie eksperta od prezentacji i wystąpień. Nie wiedziałem o nim nic, poza zapewnieniem, że jest świetny. Jednak rekomendacja była tak silna, że zaryzykowałem i zaprosiliśmy go na wystąpienie. 

Gdy przyszedł na halę, nie poznałem go. Facet mający maksymalnie 1 m 60 cm wzrostu, skromny, cichy, wręcz powiedziałbym wycofany. Nie patrząc na nikogo, a mieliśmy dzień prób, próbował wtargnąć na halę, przechodząc przez ochronę. Gdy to zobaczyłem, krzyknąłem: 

- Zaraz, a Pan dokąd? 
- Hi, Im Andy Harrington... 

I tak, w niefortunny sposób, zaczęła się moja znajomość z jednym z największych geniuszy naszych czasów, jednym z najwybitniejszych i najbardziej spójnych speakerów, z jakim było mi dane współpracować. Bo Andy Harrington to ten typ człowieka, który mało mówi, ale dużo robi. Pomimo tego, że jest mówcą! 

To dokładnie tak, jak w życiu. Największe efekty osiągają Ci, którzy działają. 

To, co zrobił wtedy na scenie i na kolejnych wystąpieniach, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. To spowodowało, że Andy stał się najczęściej i najchętniej zapraszanym przez nas prelegentem spośród wszystkich zagranicznych, których zapraszaliśmy do naszego kraju. A współpracujemy tylko z najlepszymi, ze światową czołówką, do której należą takie postacie jak: Harv Eker, Allan Pease, Anthony Robbins, Nick Vujicic, Les Brown, Dan Millman i wielu innych wspaniałych osób. 

Dlaczego o tym piszę? To, czego uczy Andy, ja nazywam sztuką niezwykle skutecznej prezentacji. Nie tylko w kontekście wystąpień na scenie. Mówiąc o sztuce prezentacji, której uczy Andy, mówimy nie tylko o wystąpieniach publicznych. Ta umiejętność lub jej brak jest obecna non stop w całym naszym życiu. 

Masz doskonały pomysł biznesowy, który jest startupem? Szukasz inwestorów, którzy zaufają Ci i wyłożą swoje pieniądze? Możesz mieć nawet najbardziej genialny patent, ideę i pomysł, ale jeżeli nie będziesz potrafił przekonać do tego ludzi - nici z interesu. Każdego dnia setki tysięcy ludzi wracają z takich spotkań ze zwieszonym czołem, bo nie potrafili pokazać unikalności swojego biznesu i rozwiązania. 

Pragniesz by w pracy Cię doceniono i zauważono? Czy zawsze jest tak, że podwyżkę czy awans dostaje ten, kto ma najlepsze efekty i sumiennie pracuje? Niestety nie. Bardzo często o tym decyduje to, jakie masz relacje z otoczeniem i na ile ludzie Ci ufają. Znowu mówimy o sztuce prezentacji. 

9 na 10 przedsiębiorców podczas pierwszych 5 lat działalności stanie przed wyzwaniem jak wyróżnić się na tle innych. Co najmniej połowa z nich zapewne zniknie z rynku. Dlaczego? Znów sztuka prezentacji się kłania. 

Możesz mieć nawet najlepsze doświadczenie, ale ludzie muszą się o tym dowiedzieć we właściwy sposób. Dlatego w kolejnej już konferencji, którą organizujemy, dostaniesz kilka wskazówek jak zmienić jakość swojej komunikacji i prezentacji w obszarach, które dzisiaj przytoczyliśmy. 

Gościem specjalnym na konferencji "Wstań i Mów" będzie sam Andy Harrington. Zapraszam do rezerwacji miejsca na: tinyurl.com/gtdeyee 

Z Pozdrowieniami 
Łukasz Milewski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A Ty co o tym myślisz?

Psychorada